BUDOWANIE NAPIĘCIA PRZED PREMIERĄ
Wykorzystując interaktywne formaty rich media, już dzień przed premierą budowaliśmy znaczenie tego historycznego połączenia. Kreacja pokazywała odliczanie, które kończyło się wraz ze startem nowej platformy. Jednak to nie samo odliczanie było tutaj najważniejsze, lecz to, co zrobiliśmy następnego dnia.
By podkreślić wagę wydarzenia, w przygotowanej kreacji wykorzystaliśmy licznik, który odmierzał czas do uruchomienia nowej platformy.
INNOWACYJNE PODEJŚCIE DO REKLAMY
Kolejny format zainspirowaliśmy sposobem, w jaki użytkownicy będą korzystać z nowej platformy. Prawdopodobnie będzie to ekran telewizora, sterowany za pomocą pilota. Aby oddać ten klimat w środowisku desktopowym, sięgnęliśmy po niestandardowe rozwiązanie łączące ze sobą dwie kreacje. Rozmieszczenie reklam w tzw. siatce reklamowej zainspirowało nas do połączenia kreacji Halfpage (pilot) wraz z Double Billboardem (ekran telewizora).
Rich media dają ogromne pole do popisu, oferując szerokie spektrum możliwości w zakresie angażowania odbiorców. Przemyślana i innowacyjna koncepcja kampanii interaktywnej może znacząco wpłynąć na wyróżnienie marki w kluczowych momentach oraz zapewnić użytkownikom unikalne i zapadające w pamięć doświadczenia, których nie dostarczy standardowy format reklamowy.