Jeden pilot, a teraz jeszcze więcej możliwości!

KLIENT: HBO MAX

Sztuka łączenia

Połączenie dwóch bibliotek platform streamingowych to wydarzenie wyjątkowe, niosące ze sobą duży potencjał i jeszcze większe oczekiwania co do przyszłych wyników.

Naszym zadaniem było nagłośnienie tego wydarzenia, dlatego kluczowe było dla nas tak naprawdę 48 godzin. Dlaczego nie 24?

W wyniku połączenia HBO Max z Playerem w Polsce powstał serwis, który gromadzi w jednym miejscu materiały z obu platform.

BUDOWANIE NAPIĘCIA PRZED PREMIERĄ

Wykorzystując interaktywne formaty rich media, już dzień przed premierą budowaliśmy znaczenie tego historycznego połączenia. Kreacja pokazywała odliczanie, które kończyło się wraz ze startem nowej platformy. Jednak to nie samo odliczanie było tutaj najważniejsze, lecz to, co zrobiliśmy następnego dnia.

By podkreślić wagę wydarzenia, w przygotowanej kreacji wykorzystaliśmy licznik, który odmierzał czas do uruchomienia nowej platformy.

INNOWACYJNE PODEJŚCIE DO REKLAMY

Kolejny format zainspirowaliśmy sposobem, w jaki użytkownicy będą korzystać z nowej platformy. Prawdopodobnie będzie to ekran telewizora, sterowany za pomocą pilota. Aby oddać ten klimat w środowisku desktopowym, sięgnęliśmy po niestandardowe rozwiązanie łączące ze sobą dwie kreacje. Rozmieszczenie reklam w tzw. siatce reklamowej zainspirowało nas do połączenia kreacji Halfpage (pilot) wraz z Double Billboardem (ekran telewizora).

Rich media dają ogromne pole do popisu, oferując szerokie spektrum możliwości w zakresie angażowania odbiorców. Przemyślana i innowacyjna koncepcja kampanii interaktywnej może znacząco wpłynąć na wyróżnienie marki w kluczowych momentach oraz zapewnić użytkownikom unikalne i zapadające w pamięć doświadczenia, których nie dostarczy standardowy format reklamowy.

#zaangażowanie #wizerunek #zasięg #rich media

Napisz do nas

* pole obowiązkowe