Bestfolio

Biznesowe serce miasta - Warszawskie citi

klient: CITI BANK HANDLOWY

Kampanię planowaliśmy z myślą o wąskiej grupie docelowej – Polakach posiadających na swoich kontach co najmniej milion złotych. Dotarcie do milionerów wymagało od nas dostosowania środków przekazu do ich specyficznych potrzeb i oczekiwań.

Witaj w lepszym domu

KLIENT: IKEA

Żeby zrozumieć, czym dla Polaków jest dom, przeprowadziliśmy badanie z Instytutem Badań Pollster. Proste pytanie o definicję słowa "dom", poprowadziło nas do rozważań sięgających głębiej. Rozpoczęliśmy dialog z czytelnikami, wciągając ich w akcję i słuchając ich, jakie znaczenie ma przestrzeń domowa w codziennym życiu.

Witajcie w sklepie z zabawkami!

Live Shopping jest jak sklep z zabawkami z prezenterem w roli dobrze przygotowanego sprzedawcy. Zakupy są spontaniczne, a całe wydarzenie kojarzy się z pozytywnym łapaniem okazji, dzięki czemu ścieżka zakupowa ulega skróceniu do kilku minut.

Samochody, samoloty, ludzie i wolność!

Klient: Škoda Enyaq Coupe

Wolność, to kąt zawarty pomiędzy naszym życiowym kierunkiem, a prywatną strefą komfortu. Tylko Ci, którzy poświęcają przywiązanie, wygodę i pozorne poczucie bezpieczeństwa, realizują swoje potrzeby i marzenia. Tak rodzi się pasja i… wyjątkowe realizacje.

Pogłaszcz zmysły

Klient: Skoda

Razem odważnym teamem Skody, przenieśliśmy do digitalu nieuchwytne doświadczenie pierwszego kontaktu z wymarzonym samochodem w salonie samochodowym.

Budujemy relacje i kreujemy wspomnienia

Klient: Cupra

Podczas światowej premiery w Madrycie mieliśmy okazję zobaczyć na żywo dwa odświeżone modele marki CUPRA – nowego Leona i nowego Formentora. Oba debiutowały w nietypowym miejscu – w Galerii Kryształowej pałacu Cibeles.

Jeden pilot, a teraz jeszcze więcej możliwości!

KLIENT: HBO MAX

Połączenie dwóch bibliotek platform streamingowych to wydarzenie wyjątkowe, niosące ze sobą duży potencjał i jeszcze większe oczekiwania co do przyszłych wyników.