Nasze realizacje

Prawdziwy bohater nie nosi obierek

Przeciętny Polak każdego roku zjada niemal dwa kilogramy chipsów! Jednak chips chipsowi nierówny, a żeby zrobić te najlepsze – potrzeba najwyższej jakości surowca. Wspólnie z marką Lay's opowiedzieliśmy zatem o... ziemniaku: obiekcie kulinarnych miłości, przedmiocie sporów, warzywie tysiąca imion!

IKEA | Witaj w lepszym domu

Żeby zrozumieć, czym dla Polaków jest dom, przeprowadziliśmy badanie z Instytutem Badań Pollster. Proste pytanie o definicję słowa "dom", poprowadziło nas do rozważań sięgających głębiej. Rozpoczęliśmy dialog z czytelnikami, wciągając ich w akcję i słuchając ich, jakie znaczenie ma przestrzeń domowa w codziennym życiu.

LET’S DUO IT!

Wytrychem, którym w WP brand studio otwieramy wszystkie zamknięte drzwi, jest elastyczność. Nie sprzedajemy jedynie tradycyjnego contentu. Nie sprzedajemy wyłącznie naszych własnych powierzchni. Nowa realizacja dla ASUSA Zenbook DUO udowadnia, że umiemy też w wideo... i to bez bizantyjskich budżetów!

I żyli długo i szczęśliwie

Co zrobić, aby "złota jesień" naszego życia była nie tylko długa, ale również przyjemna? Wspólnie z Nationale Nederlanden postanowiliśmy odnaleźć odpowiedź na to pytanie i przekazać ją naszym użytkownikom w unikatowej formie.

Witajcie w sklepie z zabawkami!

Live Shopping jest jak sklep z zabawkami z prezenterem w roli dobrze przygotowanego sprzedawcy. Zakupy są spontaniczne, a całe wydarzenie kojarzy się z pozytywnym łapaniem okazji, dzięki czemu ścieżka zakupowa ulega skróceniu do kilku minut.