Podróż po cyklu treści była trzyetapowa: po samochodzie (design, wykończenie i funkcjonalność), samochodem (wrażenia z jazdy, użytkowanie) i podróż do przyszłości (wizja elektryfikacji). Podróżników prowadzili doświadczeni autorzy: Patryk Brzozowski i Błażej Żuławski.
Tworząc podcast korzystaliśmy z technik nagrywania dźwięku, które podczas słuchania przez słuchawki, dają wrażenie trójwymiarowości dźwięku. Specjalistyczne mikrofony są również obecne podczas tworzenia galerii sensorycznych i treści wideo.
Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zbiór treści. Wyobraziliśmy sobie cyfrowe doświadczenie, które pozwoli poczuć samochód wszystkimi zmysłami. Do szczęścia zabrakło nam tylko zapachu. Czekamy na postęp technologii...
![]()
Przechodząc przez kolejne etapy onepagera można empirycznie doświadczyć tego, jakie emocje i uczucia towarzyszą odkrywaniu natury tego elektrycznego i rewolucyjnego dla marki samochodu. Artykuły zostały wzbogacone materiałami wideo i zdjęciami, które zaspokajają zmysł dotyku. Co więcej, wiele z tych zdjęć można ożywić, klikając w specjalne przyciski, pod którymi kryją się dźwięki.
To było wielowymiarowe doświadczenie - zupełnie jak zamysł całego projektu. Faza koncepcyjna, realizacja, montaż, obróbka, a później wdrożenie całości zajęły nam kilka miesięcy. Myślę, że do dziś to zdecydowanie nasza najbardziej spektakularna inicjatywa.
![]()
Zmysł dotyku zaspokoiliśmy bardzo sugestywnymi i szczegółowymi zdjęciami makro, na których pokazaliśmy elementy wykończenia wnętrza samochodu.