Zbadaliśmy trend No Buy!

Klient: Bank Pekao S.A.

Polacy odpowiedzieli na pytania

2025 rok to czas, w którym trend No Buy zyskuje na popularności. W związku z tym, wspólnie z Pekao S.A., postanowiliśmy przyjrzeć się mu bliżej i przybliżyć jego kluczowe założenia naszym użytkownikom.

W pierwszym kroku zastanowiliśmy się, co Polacy wiedzą o tym trendzie. Odpowiedzi na nasze pytania pomogło znaleźć Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat. Wraz z partnerem kampanii zadaliśmy 14 pytań, na które odpowiedziało ponad 1000 respondentów, zróżnicowanych pod względem wieku, płci i miejsca zamieszkania.

Uzyskane odpowiedzi pozwoliły nam rzetelnie podejść do przedstawienia tego trendu. Dodatkowym fundamentem do stworzenia angażujących publikacji była sonda uliczna, która ujawniła, co o tym trendzie sądzą same Zetki.

No Buy 2025 to wyzwanie, w którym przez określony czas – w tym przypadku przez cały rok 2025 – odpuszczamy sobie kupowanie rzeczy, bez których możemy się obejść.

Chcieliśmy aby partner kampanii był kojarzony ekspercko. Osiągnęliśmy to, korzystając z badania, które dostarczyło użytkownikom rzetelnych informacji o popularnym trendzie.

Łukasz Sanek Creative Manager

Temat trendu No Buy cieszył się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników. Potwierdzają to wysokie wyniki średniego czasu spędzonego na stronie. Użytkownicy nie poprzestawali na czytaniu jednego artykułu i chętnie przechodzili do kolejnych treści.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

#badanie #edukacja #eksperci #gen z #social media #sonda #wideo

Napisz do nas

* pole obowiązkowe