Dotarliśmy do szerokiego grona odbiorców, skutecznie i na długo wiążąc ich uwagę! Niewyczerpana jest nie tylko ta tematyka, ale też zainteresowanie userów! Akcja ma potencjał na kontynuację i jeszcze głębsze angażowanie odbiorców.
Ziemniak to warzywo zwykłe i niezwykłe zarazem, będące jednocześnie przedmiotem miłości i paliwem dla memów. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na komunikację odważniejszą niż zwykle, bo opierającą się na dowcipie i nawiązywaniu do popkultury.
Główną sceną działań był specjalnie zaprojektowany serwis. To tutaj osadziliśmy treści opowiadające wspólnie tytułowy "żywot ziemniaka" – historię cyklu życia "króla warzyw". Do akcji włączyliśmy również quizy, ankiety, mobilne formaty reklamy natywnej, specjalnie przygotowane działania w social mediach, a także interaktywne, "zdrapywalne" reklamy w WP!
Projektując serwis, postawiliśmy na czytelny układ, porządkujący treści – od odnośników do tekstów i quizu aż do materiału wideo.
Kampania nie byłaby możliwa, gdyby nie "otwarte głowy" zaangażowanych w projekt osób. Stworzyliśmy nietypowy, ziemniaczany język, a marka Lay's uwierzyła w nasz pomysł!
![]()
Wielką popularnością cieszył się nasz quiz wiedzy o ziemniaku. Dzięki niemu odbiorcy spędzali jeszcze więcej czasu z marką Lay’s.
Żywot ziemniaka to jedna z tych kampanii, w których można puścić wodze fantazji w projektach. Lekka kreska oraz żywe kolory marki idealnie łączą się z żartobliwym przekazem i wciągają w ziemniaczany świat.
![]()
Ważnym elementem budowania opowieści o ziemniaku była jego… personifikacja. W kreacjach przeznaczonych do emisji w naszych social mediach stworzyliśmy postacie, których nazwy i atrybuty nawiązywały do motywu przewodniego akcji – wielu imion ziemniaka i naszej zabawy-głosowania, jak userzy z różnych stron kraju mówią na kartofle!