IKEA | Witaj w lepszym domu

KLIENT: IKEA / 27.01.2025

Dialog z czytelnikami

Żeby zrozumieć, czym dla Polaków jest dom, przeprowadziliśmy badanie z Instytutem Badań Pollster. Proste pytanie o definicję słowa "dom" poprowadziło nas do rozważań sięgających głębiej. Rozpoczęliśmy dialog z czytelnikami, wciągając ich w akcję i słuchając, jakie znaczenie ma przestrzeń domowa w ich codziennym życiu.

Aktywacja łączyła kilkanaście publikacji, landing page i branded content video. Podstawą, na której zbudowaliśmy strategię contentu, był kompleksowy raport z badania, które zleciliśmy.

W treściach zachęcaliśmy naszych czytelników do świadomej aranżacji wnętrz i dobierania takich produktów, które są dobre dla nich i dla planety. Inspirowaliśmy ich do zapoznania się z zaletami odpowiedniego interior designu i motywowaliśmy do zmian. Wskazywaliśmy, jak łatwo można zmienić wystrój wnętrza bez konieczności robienia wielkiego remontu – metodą małych kroków.

W treściach opublikowanych w ramach kampanii przedstawiliśmy najważniejsze wnioski z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Pollster.
W treściach opublikowanych w ramach kampanii przedstawiliśmy najważniejsze wnioski z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Pollster.

Naszym celem było uświadomienie Polaków, jak ważną rolę w ich życiu odgrywa dom – jak jego wygląd i sposób urządzenia wpływa na nasze samopoczucie.

Jagna Wypych Team Leader, Zespół Strategii Mediowej
Landing page był sercem naszej akcji.
#badanie #styl życia #zdrowie #wideo #wywiad

Napisz do nas

* pole obowiązkowe