I żyli długo i szczęśliwie

KLient: Nationale-Nederlanden / 24.01.2025

Starość radość

Co zrobić, aby "złota jesień" naszego życia była nie tylko długa, ale również przyjemna? Wspólnie z Nationale Nederlanden postanowiliśmy odnaleźć odpowiedź na to pytanie i przekazać ją naszym użytkownikom w unikatowej formie.

Celem naszej kampanii było przedstawienie najważniejszych wniosków płynących z raportu "Długie jutro" opracowanego przez Nationale Nederlanden. Wspólnie z klientem podjęliśmy decyzję o skupieniu się na trzech głównych filarach prowadzących do udanej starości: zdrowiu, bezpieczeństwu finansowym oraz pasji jako celu w życiu. To właśnie ta tematyka pozwoliła nam pokazać, jak Nationale Nederldanden dba o swoich potencjalnych klientów, jest obok, wspiera i podaje im pomocną dłoń. Osiągnęliśmy to, budując serwis skupiony na spójnej narracji pomiędzy treściami.

Przy ich tworzeniu kluczowe było dla nas nie tylko przekazanie wniosków, ale – co ważniejsze – zrobienie tego w czytelny, zrozumiały i zapadający w pamięć sposób. W tym celu zaangażowaliśmy rysownika z platformy Patronite, który wspólnie z nami stworzył trzy materiały wideo przedstawiające wnioski z raportu w rysunkowej formie, wzbogaconej o narrację lektora.

zobacz realizację

W kampanii takiej jak nasza, złożonej z wielu elementów, bardzo ważne jest utrzymanie spójności. Jestem w pełni zadowolony z efektów. Osiągnięte wyniki wskazują, że trafiliśmy również w gust użytkowników.

Łukasz Sanek Media Strategy Manager

Historia o trzech filarach dobrej starości została zawarta w trzech etapach wyrażonych opublikowanymi artykułami.

Spójność narracyjną osiągnęliśmy dzięki sprawnej komunikacji i wymianie pomysłów już na poziomie pisania scenariuszy. Dzięki temu już na pierwszy rzut oka widać, że wszystko jest na swoim miejscu.

Stanisław Dziadowiec Producent kreatywny

Zależało nam na tym, aby każdy artykuł otrzymał wideo, które rozbudowywało narrację. Tak też powstały 3 odcinki formatu „Rozrysuj mi to”.

Rysunkowe wideo współgrało z emocjami, jakie chcieliśmy wzbudzić, czyli opiekuńczym profilem Nationale Nederlanden.

Akcja Nationale Nederlanden Rozrysuj mi to wykazała potencjał na kontynuację. Odcinki spotkały się z dużym zainteresowaniem użytkowników, co przełożyło się na dotarcie szersze niż gwarantowane.

Monika Margol Project Manager
#finanse #artykuł #wideo #animacja #poradnik

Napisz do nas

* pole obowiązkowe